Denna licentiatstudie har sin utgångspunkt i gymnasieelevers berättelser om medieundervisning och att vara elev, där videodagböcker använts som metod. Eleverna videofilmade dagböcker enskilt i skolan, där de berättade om sina erfarenheter och upplevelser med utgångspunkt i medieundervisningen. Videomaterialet perspektiveras med poststrukturalistiska och posthumanistiska teorier.
							 
								
									ArbetstitelIntermezzon i medieundervisningen: Gymnasieelevers visuella röster och subjektspositioneringar
Standardpris279.00
Illustrerad
 Orginaltitel
Åldersgrupp
BandtypHäftad
Recensionsutdrag
Läsordning i serie41
MediatypBok
AvailableToOrder
 IsContractProduct
 Inlaga
Sidor191
Publiceringsdatum2014-11-01 00:00:00
FörfattareAnnika Hellman
erpOwnsPrice
 Kort BeskrivningDenna licentiatstudie har sin utgångspunkt i gymnasieelevers berättelser om medieundervisning och att vara elev, där videodagböcker använts som metod. Eleverna videofilmade dagböcker enskilt i skolan, där de berättade om sina erfarenheter och upplevelser med utgångspunkt i medieundervisningen. Videomaterialet perspektiveras med poststrukturalistiska och posthumanistiska teorier.
Storlek
Färg
IsBokinfoProduct
 SeriesTitle
BokinfoStatusCode21